Skip to main content
News

New Student Enrollment is Now Open

By December 12, 2018No Comments

New student enrollment is now open for those enrolling for the first time in Santa Barbara Unified School District and those interested in a school transfer.

For those interested in transferring to a school that is not your neighborhood school, you must complete a transfer application by Friday, January 18, 2019. Applications can be found at your neighborhood school, district office or on the district website’s transfer information page.

El período de matriculación ya está abierto para los estudiantes que se matricularán por primera vez en una escuela del Distrito Escolar Unificado de Santa Bárbara y para los que están interesados en transferirse a otra escuela.

Las familias que estén interesadas en transferir a sus estudiantes a una escuela que no está ubicada en su zona de residencia deberán rellenar una solicitud de transferencia y entregarla a más tardar el viernes, 18 de enero de 2019. Puede encontrar las solicitudes en la escuela de su zona de residencia, en la oficina administrativa del distrito o en www.sbunified.org/transfers